green.jpg Green Girl image by blue_eyed_dragon_03

Tietoa minusta:
Olen 11 vuotias pokemon fani ja näitten sivujen ylläpitäjä. Lempipokemonini on Umbreon. Muita suosikkejani ovat Shaymin, Arcanine, Milotic ja Vaporeon.

Tässä pokemonini:

 


http://th02.deviantart.com/fs11/150/i/2006/215/1/6/Umbreon___Vaporeon_by_stardroidjean.png
Pokemonit: Umbreon ja Vaporeon
Nimet: Varjo ja Water Queen
Sukupuolet: (Varjo) Poika (Water Queen) Tyttö
Varjon iskut: Shadow Ball, Shadow Claw, Confuse Ray, Shadow Blast, Dark Pulse ja Bite
Water Queenin iskut: Surf, Water Fall, Hydro Cannon, Hydro Pump, Water Pulse ja Whirpool

Muuta: Erottamattomia.

Varjon lv: 100

Water Queenin lv: 100v

Tavarat: 4 Firestonea, 1 Shiny Stone, 5 Täytekakkua, 8 masterpalloa, tavallinen pallo, tomaatti keitto, 6 aamupuuroa, Super onki ja 10 karkkipussia

Rahaa: 100 000pp
Miettii: Onpa paljon hoitajii! Jeeee!!!!