Tää hoitola menee nyt vähän lomille joten älkääpäs kirjotelko.. Se palaa taas ehkä jossain vaiheessa... :(
perjantai, 31. heinäkuu 2009
perjantai, 31. heinäkuu 2009
Tää hoitola menee nyt vähän lomille joten älkääpäs kirjotelko.. Se palaa taas ehkä jossain vaiheessa... :(
Kommentit